Τετάρτη

ΕΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΣΟΥ ΔΙΝΕΙ ΖΩΗ

Όταν η μέρα ξεκινά είναι όμορφο να χαμογελάς
να μην έχεις πόνο στην καρδιά
και να σκέφτεσαι μόνο αυτά που αγαπάς

Κάθε μέρα είναι μια γιορτή
κι όταν ο ήλιος έχει βγει
φως πλημμυρίζει στην κάθε ψυχή
που ψάχνει το ταίρι της να βρει

Όταν άγγελοι υπάρχουνε στη γη
έρχονται για να μας δώσουν συμβουλή
σε καρδούλες που αιμορραγούν
και το φάρμακο ψάχνουν για να γιατρευτούν

Πόσο μου αρέσει να χαμογελώ
και εσένα να έχω στο πλευρό
για να μου δίνεις το αθάνατο νερό
και να ξεχνάω κάθε τι κακό

Δεν μπορώ να μην κάνω υπακοή
και να μην είμαι χαμογελαστή
γιατί τότε θα είναι προσβολή
για σένα που μου δίνεις τη ζωή.

17 σχόλια:

o βασιλιάς του δάσους είπε...

τα σεβει μου..ηλιε και αμαζωνα.

amazona fotini είπε...

καλή ημέρα και ευλογημένη
καλέ μου βασιλιά

μόνο χαμόγελα και αγάπη να υπάρχουν σε όλο τον κόσμο.........

o βασιλιάς του δάσους είπε...

makia tou!!!
mikri mou .metaglotise me kefalea grata sta agglika kai ayta pou simplirosa sto sait me tis fotografies..plizzzzQ))))))
stilta se amail...filia!

o βασιλιάς του δάσους είπε...

παλη φιλια...σε εφχαριστω..πολι καλι δουλια...χαμογαλα!

amazona fotini είπε...

χαίρομαι που σε βοηθώ και χαμογελώ
σ' έυχαριστώ

πολλά φιλιά

amazona fotini είπε...

καλησπέρα καλέ μου βασιλιά

ήρθε η ώρα και για μένα να πάω διακοπές
εύχομαι να είσαι καλά και θα τα επικοινωνούμε τηλεφωνικά.

Σου στέλνω την αγάπη μου και πολλά φιλιά.........

anemos είπε...

kala omorfa kai ksekourasta na perasete....tha ta poume prota o theos ..epano sto paxtouri..filia se olous!

Dr. Feleki είπε...

Τα χαιρετισματα μου. Ακολουθώντας τον Ιωαννη σε πέτυχα...

Θα τα λεμε :)

o βασιλιάς του δάσους είπε...

einai diakopes to mikro mas...vrasida...meta ton 15 avgoustou tha tin exoume konta mas.

Dr. Feleki είπε...

Καλα να περναει τοτε... Και απ' οτι ειδα ειναι και σε ενα πανέμορφο χωριουδάκι...

Ζηλεύω ωρεεεεεεεε :)

o βασιλιάς του δάσους είπε...

fotinoyla moy otan geiriseiw me to kalo tha se matho na vazeiw link..tha soy eksigiso apo konta..filia kai na pernaw kala..dioti exo anagki to na me exeiw mazei sou..filia pola.
kafra vrasida na pane ola kala..mia imera na vrethoyme i kafroparea sta iperoxa ellhnika voyna mazei.

o βασιλιάς του δάσους είπε...

kalos orises fotini mou..kali dinami..

amazona fotini είπε...

Καλημέρα καλέ μου βασιλιά
καλώς σε βρήκα εσένα και όλους τους κατοίκους του δάσους
Μπορώ να πω ότι πέρασα πολύ καλά στις διακοπές μου
ξεκουράστηκα, ηρέμησα και ξέφυγα από την ρουτίνα της καθημερινότητας.
Μπορεί να ήσουν μακριά αλλά σε ένιωθα τόσο κοντά μου, δίπλα μου, που δεν μου έλειψες ούτε για ένα λεπτό. Τα ωραία δυστυχώς όμως τελειώνουν γρήγορα και επιστρέφουμε πάλι πίσω στα συνηθισμένα.
Αισθάνθηκα ότι γύρισα σε μια κόλαση μετά από όλα αυτά που είδα, τόσος πόνος και θλίψη σε τόσες οικογένειες που μου ραγίζουν την καρδιά. Βέβαια με τα λόγια δεν κάνουμε κάτι χρειάζονται έργα.
Εύχομαι η Υπεραγία Θεοτόκος που γιορτάζει σήμερα να απαλύνει τον πόνο σε κάθε πονεμένη ψυχή και να φέρει αγάπη και χαρά.

Την αγάπη μου και πολλά φιλιά.................

david santos είπε...

Great poem, thank you.

Thelw na synodeysw ston pono elliniko ston koinotiko ola gia tin adifago kai anekselegkti pyrkagia aftis tis teleftaias Paraskevis sta ypostirigmata tis Peloponnisou, sto notiodytiko simeio tis Athinas, pou stoixisan tin zwi se 63 synanthrwpous sas.

David Santos

o βασιλιάς του δάσους είπε...

kai se esena xara mou h panagia na soy deinei kouragio kai eftixia..oso gia tin kolasi pou zoume ..enomenoi mporoume na tin metamorfosoume se paradiso..sou estila ena amail..akoloutha tis odigies kai to dasos tha geinei kai diko sou..filia pola..

o βασιλιάς του δάσους είπε...

min papsis na xamigelas.:)))))

amazona fotini είπε...

Good morning Mr. Santos
Thank you for the good word.
Just as say our teacher '' when all be together for one idea then beard peace''
I hope our God to help all the people that suffer after this destruction.
Have a nice day…


Καλημέρα καλέ μου βασιλιά

Σε ευχαριστώ που είσαι μαζί μου (αν και σε στεναχωρώ λίγο γιατί δειλιάζω να βγάλω σπαθί) αλλά υπόσχομαι να χαμογελώ ......
Την αγάπη μου και πολλά φιλιά

Καλημέρα Βρασίδα
Συγνώμη που δεν σε ευχαρίστησα για τα καλά σου λόγια
Εύχομαι ο Χριστός μας να σου χαρίσει αυτό που θέλει η καρδιά σου.
Καλή συνέχεια στο blog σου.........