Παρασκευή

ΑΓΓΙΓΜΑ ΨΥΧΗΣ






















Μέσα στο σκοτάδι της ψυχής
ήρθε το Άγιο Φως
για να την αναστήσει και να λυτρωθεί

μέσα στα κύματα με έμαθες να κολυμπώ
τίποτα να μην φοβάμαι
και τον Κύριο να ακολουθώ

άνοιξες το πορτάκι της ψυχής
έδιωξες τους φόβους και τα μη
και μ’ άφησες να κάνω μια νέα αρχή

άγγιξε την ψυχή μου η αγάπη σου η αγνή
που δεν θέλει τίποτα για ανταμοιβή
το χέρι μου σου παρέδωσα από την αρχή
και ακολούθησα με πίστη τη διαδρομή

πατέρα μου γλυκέ
χάρισε το Φως σου σε όλες τις ψυχές
να φύγει ο πόνος, να φύγει η θλίψη
να έρθει η αναλαμπή.......

5 σχόλια:

o βασιλιάς του δάσους είπε...

to keri ta matia sou...
kai fos sou i agapi...

stin thalassa tis psixis mou na kolimpas..pros ton ilio tis analampis... oi aktines tou apo ta xiloi sou .....
anatoli imnoun.

eisai katapliktiki xara mou...
se agapame poliii polii:)

filia dasenia ...

Ανώνυμος είπε...

Πισω απο το φως του ηλιου η δικη σου φωτια...πισω απο το φως των αστρων η δικη σου μαγεια..πισω απο την ψυχη σου χιλιαδες αγγελοι να σε συντροφεβουν και το ταξιδι μεγαλο,θεικο,ειρηνικο.
Εκει μεσα συνεχιζεις την πορεια σου και αφηνεις πισω σου λογια που αγγιζουν τις ψυχες μας!!!
σ`ευχαριστουμε που μας δανιζεις απλοχερα.

pisti είπε...

να 'σαι παντα καλα Φωτεινουλα μου!!!την αγαπη μου και πολλα φιλακια...

amazona fotini είπε...

Καλέ μου βασιλιά
η ψυχή μου γαληνεύει με τη μελωδία του λόγου σου....
κάθε σου λέξη και ένα μαργαριτάρι
που μου δίνει δύναμη να συνεχίζω
και να προσπαθώ για το καλύτερο.......

σε αγαπάω πολύ πολύ


Καλή μου Κατερίνα
εύχομαι μέσα στην καρδιά σου να φτερουγίζει
μόνο η αληθινή αγάπη .....
άγγελοι να σε οδηγούν
να σε ταξιδεύουν στην γαλήνη....

πολλά γλυκά φιλιά


Καλή μου pisti
εύχομαι να είσαι και εσύ καλά ....

Την αγάπη μου και πολλά πολλά φιλιά

bagie είπε...

Amazona mou να ξερεις οτι εισαι ενα σπανιο πλασμα ο Θεος να σε εχει παντα καλα..
Φιλακια Ξωτικα!!!